بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با این بازیکنان نبردن پرسپولیس هنر می خواهد که استقلال ندارد!

http://esesclub.com/public/album_photo/4e/cb/01/1c884_2bc9.jpg?c=b8da

حالا که چند ساعت بیشتر به شروع دربی 76 نمانده می خواهم نظر خود را در مورد این بازی بنویسم.
داشتم به موجودی بازیکنان استقلال و پرسپولیس نگاهی خریدارانه تر از قبل می انداختم و هر چقدر سعی کردن به خودم به قبولونم که این دیدار با دیدارهای دیگه متفاوت هست و جایگاه تیمها در جدول رده بندی و ......نمی تواند در این بازی تاثیر گذار باشه،این بار نتوانستم!وقتی نکونام هافبک وسط تیم را در ترکیب می بینم،وقتی مجتبی جباری بازیکنی که اندازه فرهاد مجیدی در دربی گل زده و دو برابر فرهاد مجیدی پاس گل داده،اما نصف محبوبیت فرهاد را ندارد در وسط زمین آماده و قبراق می بینم(جباری در هیچکدام از دربی های که در ترکیب تیم بوده باخت نداده است)وقتی سید مهدی رحمتی را در درون دروازه آماده و سرحال می بینم،وقتی به خسرو حیدری که در سه دربی متوالی قبلی در لیگ برتر بنا دلایل مختلف حضور نداشته اما این بار بعد از یک استراحت اجباری در بازی قبل از شهرآورد تهران فکر می کنم و کارهای ترکیبی وی را با زوجش علی حمودی که این بازیکن هم بنا بر تشخیص امیرخان در بازی با ملوان به استراحت پرداخت و از وی بازی گرفته نشد،نگاه می کنم!نمی توانم پیش بینی کنم و ادای آدم های محافظه کار و صد البته کارشناس را در بیاورم و بنویسم بازی مساوی خواهد شد!

نه نه ....استقلالی که امیر قلعه نویی دربی نباز و فرهاد مجیدی که خودش تاریخ دربی و جلو دار این رویداد مهم است بر روی نیمکت تیم می بینم،نمی توانم از برد تیمم اطمینان حاصل نکنم.در واقع اگر به این بازیکنان و به همراه آرش آقای گل،پژمان و امیر حسین سیم خاردار،فرزاد حاتمی چغر ،حسن اشجاری نچسب و بد قلق ایمان نیاورم(از نوع موسوی اش!)در واقع کفران نعمت کرده ام.
این دربی را بر خلاف پیش بینی های همیشه درستم مساوی نمی بینم!به دلم افتاده یا بد جوری قرمزها را می بریم و یا نا عادلانه قربانی زیاد خواهی آنها میشویم!    
یک نتیجه و یک افسوس:
اگر دربی 74 را که تا دقیقه 80 دو بر صفر جلو بودیم را برنده از بازی خارج میشدیم و اگر نتیجه دربی رفت همینی بود که اتفاق افتاد،آنوقت این دربی 76 در 6 بهمن می توانست ششمین بردمان در فاصله 1.5 بود و قرمزها را شش تایی کرده بودیم و باعث میشدیم دیگر دست از این 6 تای 52 بردارند!هرچند که قرمز جماعت به دلیل نداشتن افتخارات درست و درمان فعلا ولکن این نتیجه بی سند خود نیستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 11 / 1391برچسب:دربی 76,استقلال,بازیکنان بزرگ و دربی باز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com